شرایط و ضوابط

با احترام به خریداران عزیز ، آرامیس همواره در تلاش است تا با بهترین کیفیت و خدمات ممکن سیستم های مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد.

 

آرامیس تضمین میکند که هیچگاه برای سود بیشتر و یا با هدف ارائه قیمت پایین تر نسبت به سایر فروشگاه ها ، کیفیت و استاندارد سیستم های خود را کاهش نمیدهد.

 

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، آرامیس موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو و مبلغ دریافتی را به صورت کامل به خریدار عودت دهد و در صورت درخواست خریدار اقدام به تغییر در سفارش شود.

 

عکس سیستم ها جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات داخلی کیس ها با کیس سفارش داده شده تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت آرامیس است.

 

لطفا قبل از ثبت سفارش دقت کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید . بعد از ثبت سفارش و پرداخت، تغییر یا کنسل کردن سفارش امکان پذیر نمیباشد.

 

شماره سریال تمام قطعات استفاده شده در سیستم های آرامیس در پروفابل خریدار ثبت میشود و استفاده از مهلت تست و پشتیبانی تنها در صورت عدم تغییر سخت افزاری در سیستم امکان پذیر میباشد.